Доставка


Доставката се осъществява в рамките на 5 работни дни, съгласно наличността на поръчаните продукти и графика на обслужване на куриерските фирми на населеното място. В случай на закъснение повече от 5 работни дни, ще се свържем с вас своевременно. Поръчки, направени през събота и неделя, се обработват в понеделник. Доставките на направените през сайта поръчки се осъществяват от транспортна фирма Еконт Експрес или Спиди.


Цената на доставката е изцяло за сметка на клиента без значение от количеството поръчани продукти и тяхната цена. След избора и добавянето на продуктите в кошницата системата автоматично начислява сумата за транспорта към крайната сума за поръчката. Наложеният платеж включва цената на продуктите и цената за транспортната услуга.

В случай, че поръчката съдържа стоки, които към момента на подаване на поръчката са с изчерпана наличност, клиентът ще бъде уведомен своевременно за това и ще му бъде дадена възможност да избере дали да се откаже от поръчката на съответната стока, да предпочете друг артикул или да я запази и да му бъде доставена при условията спрямо момента на първоначалната поръчка, когато стоката е налична.

Плащане
Плащането на поръчаните стоки и транспортната услуга става чрез наложен платеж в брой на куриера при доставка.

Рекламации
Според Закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с желаната стока, несъответствие с обявената търговска марка. Условията за рекламация са подробно описани в Общите Услаовия на comfort-shoes.bg

Отговорност
Comfort Shoes не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нова партида от производствo.
В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от клиента артикул или се предвиди забавяне на доставката на поръчката, клиентът ще бъде информиран чрез телефонно обаждане или писмо по електронната поща, като при възможност ще бъдат предложени алтернативни продукти.

Връщане и замяна на стока
В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, ако са спазени следните условия:

1.  Запазен добър търговски вид.
2.  Запазена цялост на оригиналната опаковка, консумативи и аксесоари, в случай че е имало включени такива.
3.  Запазена и върната касова бележка.
4.  Транспортните разходи за връщане или подмяна на стока са за сметка на клиента.